Fy, vilken hemsk natt

Jag gick och la mig tidigt i går kväll, för jag tänkte att jag skulle läsa klart "Män som hatar kvinnor". När jag var klar var klockan ungefär 22.11 och jag somnade ganska snabbt. Vid midnatt vaknade Freja och gallskrek. Tack och lov att Rasmus var vaken och gav henne mat innan han gick och la sig. Han diskade till och med mitt i natten, Tokstollen! <3

I alla fall. Rasmus kom och la sig vid 01-tiden och somnade snabbt. Freja vaknade vid 02.30 och ville ha mat igen. Hon åt litegrann och sen somnade hon om efter många om och men. Vaknade igen vid 04.15 ungefär och ville absolut inte sova. Rasmus gick upp med henne. Hon fick leka av sig lite på täcket i vardagsrummet, närmare bestämt 1 timme. Hon somnade om och vaknade 07.30. Vi gick upp båda två. Hon hade lite ont i magen och när det hade släppt så gav jag henne gröt, medan Rasmus gick och la sig igen. Nu sover Rasmus igen, och Freja har precis också somnat. Jag är också trött som en gnu, men jag vet inte om det är så smart att gå och lägga sig igen.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback