Många måsten!

I morgon är det fredag. Då ska jag städa. Ha!
Det säger jag varje dag att jag ska göra, men jag gör det inte.
Så vi säger så här istället:
I morgon är det fredag. Då borde jag städa.
Jag tror ändå inte att det blir gjort.
Jag borde göra en massa saker i morgon.

Jag borde slå in julklappar.
Eller så väntar jag tills alla julklappar är inhandlade?

Jag borde städa. (Där kom det igen!)
Jag måste verkligen städa.

Jag borde sova och försöka få bort mitt onda i halsen.
Inte för att jag vet hur det ska gå till. Baffusin hjälper inte =(

Jag måste ta hand om Freja, även om jag inte mår bra.
Hon går före allt!

Jag ska(!) på julmaskerad.
Måste köpa julklappar på "R" innan också.
Svårt att komma på något.

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är ledig i morgon, så om du behöver hjälp med någonting är det bara att höra av dig. Jag skulle ju kunna hjälpa dig med Freja och städningen om du vill? Allting är ju oftast roligare om man är två. Du hittar mitt mob.nr bland informationen på min Facebook. Kram

2009-12-17 @ 21:31:15
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback