"Lite papper"

Jag letade igenom alla lådor och hyllior där jag kunde tänka mig att jag någonsin har lagt ett papper som var värt att spara, och det visade sig att det inte var så "lite" papper som jag trodde att det var. Det var en hel massa. Tack och lov att jag fick Rasmus att hjälpa till att sortera dem.

Nästa steg är att ta hit mammas och pappas dokumentförstörare imorn, och strimla de papper som inte ska vara kvar. Fixa några fler pärmar och sätta in alla papper i pärmarna. Det skulle mamma hjälpa mig med. Tack!

Jag lovar att lägga ut lite bilder i morgon, så får ni se hur "lite" papper det var =P
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback