Lördag

Vaknade av att Freja låg och gnällde 07.30 i morse, och tur var väl det. Jag hade nämnligen glömt att ställa alarmet på min mobil, så hade hon inte väckt oss hade jag inte kommit upp i tid så att jag kunde tvätta. Tack och lov så är det bara 5 maskiner som ska tvättas idag, och jag ska snart ner och stoppa in den sista. Har jag tur så hinner allting bli torrt också för en gångs skull.

Annars idag så ska jag städa hela lägenheten och ställa upp ljusstakar i fönstrena. Måste fixa med adventsstakarna också. Rasmus ska vara barnvakt till sina småbröder i kväll, så jag kan nog få en stund att fixa för mig själv. Om inte mamma/mormor kan ta Freja en stund, så får jag väl fixa lite när Freja har somnat.

Nu: Fortsätta städa...
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback