Är hemma hos mamma och pappa alldeles ens...

Är hemma hos mamma och pappa alldeles ensam. Eller ja, jag har ju katterna här också, men dom är inte mycket till sällskap. Rasmus är hemma och tvättar, mamma och Freja är nere hos pappa på jobbet och lillebror är på väg hem från praktiken. Jag håller på att göra potatisgratäng som vi ska ha till maten i kväll. Till den ska vi ha kyckling, sallad och bröd. Mums! Jag kan lägga ut receptet på gratängen senare i kväll eller i morgon. Annars i kväll ska vi ta det lugnt. Funderade först på att gå ner och titta på brasan men det ska tydligen bli regn, så vi stannar hemma. Vad ska ni hitta på för skoj i kväll? Puss på er!

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback