Dagen som inte alls blev som det var tänkt.

Det var tänkt att jag och Freja skulle gå på babysång på förmiddagen och Rasmus skulle vara hemma och städa. Så blev det inte. Vi stannade hemma då vi var tvugna att lufta Frejas rumpa som vad röd som en tomat. Rasmus städade inte heller, men det gjorde jag. Tyvärr blev det inte städat så mycket som jag hade velat, men Frejas rum är i alla fall städat, så nu kan hon vara där inne. Äntligen!

Det var tänkt att jag skulle träna nu på kvällen, men så blev det inte heller. Jag har varit hur yr som helst sedan lunchen. Gissar på att det är mitt järnvärde som är nere i botten, bland annat för att det är "den-tiden-på-månaden". Fick gå och köpa Hemofer på apoteket, så nu hoppas jag verkligen på att de fungerar.


Bilden lånad från google.se

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

De där äter jag också, men jag tycker inte att det händer nånting :( Jag är minst lika yr o konstig iaf. Blutsaften tycker ja e det enda som hjälper, för det går ut i kroppen mycket fortare.

2010-04-26 @ 20:57:37
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback