På banan igen


Bild lånad från google.se

Efter 9 dagars uppehåll pga. diverse sjukdomar så tränade jag i måndags. Baspass som vanligt, men den här gången med en ny ledare. Otroligt tråkigt pass om jag får uttrycka min personliga åsikt. Musiken var trist och man höll på att somna medan man gjorde övningarna. Ledaren tjoade till precis innan hon bytte övning, och det var nog nödvändigt för att väcka alla motionärer som var där. Jag var otroligt slutkörd även fast jag absolut inte gav 100%, men jag antar att det berodde på uppehållet och att jag fortfarande var lite hostig.

Idag däremot var det helt andra bullar. Baspass även idag, men med en annan ledare. Helt klart en av de bästa som jag har kört pass med. Bra musik och otroligt roligt. Idag körde jag så svetten rann, men fy f*n vad skönt det kändes efteråt. Nu är jag peppad till MAX, och jag tror att jag lyckades tjata med mig Maria och Johanna på ett medelpass på fredag. Får väl se om jag pallar =P
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Johanna

wow! jag tror faktiskt jag kan urskilja en liten minignutta träningverk i ryggen idag! :O

2010-04-22 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback