Suck!

Jag kan sammafatta läget så här: Freja har "uppfunnit" en ny slags magsjuka; "varannan-dag-magsjuka". Hon är hur "frisk" som helst ena dagen och den andra dagen kräks hon och är jättehängig. 1177 och barnmottagningen säger bara att vi ska fortsätta ge henne vätskeersättning, och att en del magsjukor håller i sig längre än andra. De vill inte ens ta ett prov för att se att det verkligen är magsjuka och inte någon bakteri hon har fått. Jag hatar sjukvården ibland.

Blir det likadans ikväll eller imorn igen, då ska jag parkera mig i väntrummet på akuten och inte rubba på mig förrän dom har tittat på henne ordentligt!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk på att du städade igår, då yrde det säkert runt en massa bakterier som ni kan ha fått ett bakslag av. Är väldigt vanligt brukar min kompis som läser till sjuksköterska säga.

2010-04-14 @ 18:46:40
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Hehe, ja det ska bli härligt att ha en kollonilott att pyssla med! Ni får komma dit och fika sen, ska ha bord+stolar och så ska vi även fixa en sandlåda :)



Hoppas att lilltjejen ska piggna till snart, och att det inte är något allvarligt!

2010-04-14 @ 19:20:13
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Ja, vad heter det nu? Men det är i alla fall här nedanför på gärdet. Ja, sandlåda är kul. Lukas vill nog gärna leka i den med Freja sen i sommar =)

2010-04-14 @ 20:55:55
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback