Veckans blogg - bättre sent än aldrig

Brukar ju lägga upp "veckans blogg" på torsdagarna, men av någon märklig anledning blev det inte så. Därför publicerar jag den nu istället.

Veckans blogg den här veckan ägs av denna tjej. Hon är supergo och verkligen hur underbar som helst. Vi träffades genom ett missförstånd, och idag pratar vi i princip dagligen. Vi tränar ihop, och hon peppar en som bara den. Det är hon bäst på. Så jag tycker att du ska gå in på hennes blogg och läsa. =)



Klicka på bilden för att komma till Marias blogg.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen, vad glad jag blir!! Vilken ära ;) Tack raring!

2010-04-18 @ 20:44:09
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback