God morgon

Natten har varit hemsk. Behöver inte gå in mer på det just nu. Har varit uppe ett par timmar, och nu ska jag och Freja busa lite på hennes rum. Klockan 11 ungefär ska vi göra oss klara och gå över till mamma/mormor och pappa/morfar, eller Baba som Freja säger.

Annars idag ska jag:
- Gå till Lindex och byta en sak
- Låna om två böcker
- Lämna tillbaka en bok på biblioteket
- Gå till KFAB och klaga
- Sortera ut leksaker i Frejas rum
- Gå med återvinningen
- Möte
- Se om jag ev. hittar någon mer julklapp till Freja
- Betala räkningar
- Frosta av frysen
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: josefin

sv: vad roligt att du är med <3

2010-12-21 @ 09:45:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback