Min julklapp =)

Till och med jag fick en julklapp, nämligen ett par byxor från Lindex. Även fast det inte var mer så är jag väldigt nöjd då vi hade sagt att vi inte skulle köpa några julklappar till varandra alls i år, utan bara köpa till Freja.

Sen kan man ju räkna högskoleprovet som en julklapp också, fast en förtidig julklapp. Mamma och pappa betalade nämligen provet, och det är ju väldigt glad för idag, för det var på provet jag kom in på högskolan. (undrar just var det är för genier som jag ska gå i skolan med som hade bättre betyg än mig ;P)

Och så ska jag få en klippning av Freja. Trevligt =)
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback