Beroendeframkallande?

Som så många andra sitter jag fastklistrad framför dessa spel på Facebook. Dock är det inte Farmville som gäller för mig, utan det är dessa två spel som jag sitter med flera timmar(?) om dagen.

Ponzi, Inc



Detta spel får ut på att utföra job, tjäna pengar och bygga ut sitt företag. Det tar lite tid innan jobben är klara, men det är kul i alla fall.

Treasure Madness


Går ut på att leta efter skatter. Under spelets gång får man spela småspel, till exempel Memory och Chestris (Tetris) för att kunna få frukter och skatter. Frukterna ger dig mer energi som det sedan använder för att leta efter flera skatter. Mycket roligt, och man fastnar väldigt lätt framför detta spel.

Spelar Du spel på Facebook? Vad för spel i så fall?
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Det är i vår trappuppgång. Det bar upp all grejer upp för trappen precis utanför oss och sen in i porten. Men visst, det förde ett väldigt liv också, de är utländska så dom var ganska högljuda :) Var glad att du sov gott, det var hemskt! Lukas aknade också flera gånger.

2010-02-28 @ 21:55:36
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv2: Han ska gå på Gersnäs förskola. Avdelning Gläntan. Var ska er lilltjej gå sen?

2010-03-02 @ 12:41:19
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Vi valde det dagiset för min lillebror har gått där och det var kanon då! Sen tycker jag att det ligger bäst också. Dagiset vid Lövåsen ligger ju precis vid en gångväg och det gör ju Norrgården också. Känns otäckt att någon bara kan sträcka sig över och ta något barn. Det kan ju gå fort och så mycket som händer nu för tiden.

2010-03-02 @ 13:26:45
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: det ligger i Gersnäs :) svårt att förklara!

2010-03-02 @ 14:45:39
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback