Bloggtorka med stort B

Har inte hunnit med att blogga så mycket idag. Det beror mest på att jag inte har varit hemma så mycket. Har nämligen varit hemma hos mamma och pappa i princip hela dagen. Har sprungit runt lite på stan också, samt varit och handlat på Willys.

I morgon blir det förmodligen inte mycket bättre när det gäller bloggfronten, men en bild på Frejas "dagens outfit" kommer nog att dyka upp i alla fall. På fredag blir det nog desto mer bloggande, men jag kan inte lova någonting.

Ska även prova en ny maträtt hemma hos mamma och pappa i morgon. Det var något med lax och kräftstjärtar. Det ska bli spännande att smaka, om ni har tur kanske det dyker upp en liten recension här i bloggen. på tal om mat, jag är hungrig! Suck!

Nej, nu blir det sängen. Vi hörs i morgon alla bloggläsare.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback