Fredag igen

Freja sover middag och Rasmus tränar lite på Wii Fit. Snart är det min tur, för han orkar nog inte så mycket mer. Wii Fit är perfekt för oss och får oss att röra lite på oss samtidigt som vikten blir lite mindre. Extra roligt är det när det visar resultat också. Toppen med andra ord!

Jag håller på att tvätta också, och när jag är klar med den så ska vi nog gå över till mamma och pappa. Ska äta där ikväll och titta på Let's Dance. Så är det ju varje fredag nu =P

Förresten, Freja kissade på pottan för första gången igår =P
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: amanda !<3

finfin blogg!

kolla gärna in min och lägg en komentar !

ha en bra dag.

kram ; amanda ;D<33

2010-01-29 @ 14:04:13
URL: http://maandiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback