Min natt <3

20.45 - Somnade i egen säng för första gången på över en vecka.
02.50 - Vaknade. Plockade upp henne och vaggade henne i famnen. Somnade på mitt bröst i vår säng.
03.00 - Flyttade in henne i hennes säng igen. Vaknade till, men somnade efter någon minut.
06.15 - Vaknade till, fikk 100ml ersättning. Åt det snabbt som tusan, och blev arg när jag tog flaskan från henne. Fick 100ml till som hon också slukade.
06.45 - Somnade om
08.15 - Vaknade, gosade lite med mamma och la sig sedan ner och somnade om.

Sedan dess har hon vaknat till och gnytt några gånger, men hon somnar om lika snabbt. Och hon sover fortfarande. =)
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback