Ge mig lite energi!

Har sedan i måndags varit helt orkeslös. Jag gör verkligen inte mer än jag absolut måste. Har ätit dålig och sovit dåligt. Jag går bara omkring och finns för Freja. Orkar verkligen ingenting. Freja har varit med sin mormor och morfar i Norrköping idag, och själv har jag sovit och gjort absolut ingenting. Den enda kraftansträngningen jag gjorde var att jag duschade och gick till kyrkan och var lite "social".

I morgon ska vi i alla fall träffa Linda och Sara så de får leka lite innan det är dags att börja på dagis. Inte lång tid kvar nu. =/
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback