Freja 13 månader

Bilden är tagen i onsdags (2 juni)

Foto: Rasmus Lönnfeldt

  • Väger ungefär 9300g och är 75 cm lång (1 juni)
  • Har strl. 80 på kläder och strl. 20 på skor
  • Är fruktansvärt mammig
  • Har 10 tänder och en till på väg
  • Vill stå och gå hela tiden (vilket våra stackars ryggar inte är så förtjusta i, men det får vi ta)
  • Älskar att ta katternas mat och det är ännu roligare när vi säger till henne
  • Pillar på allt hon inte ska pilla på, till exempel volymkontroller
  • Dansar så fort hon hör musik
  • Klappar händerna och gör rörelser till "Imse Vimse Spindel"
Visst kan hon prata lite också:
  • Mamma
  • Pappa
  • Baba, bada = bada
  • ärdi = färdig (har hon börjat säga väldigt ofta, men inte när hon ska säga det)
  • katt
  • apa, appa = apa
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Therese

http://afondfarwell.blogg.se/2009/november/tattoos.html Där hittar du min andra tatuering, den översta är min :)

2010-06-08 @ 17:41:17
URL: http://afondfarwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback