God natt gott folk!

Dags att lägga sig för natten tror jag. Ska upp tidigt i morgon för jag måste diska och duscha innan jag ska hämta Freja klockan 9. Efter det blir det en tur till lekparken innan vi går ner till biblioteket och försäkringskassan. Måste vera hur mycket föräldrapenning jag kommer få så att jag kan fylla i det sista på ett papper och lämna in. Annars vad morgondagen bjuder på har jag ingen aning om, förutom att jag ska hjälpa mamma att packa Tradera. =)
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack så mycket för tankarna. :) Han mår så bra så! Kämpar på, sakta men säkert så blir han bättre nu. :)

2010-06-22 @ 23:08:43
URL: http://heijdii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback