Hur länge orkar man?

Håret i är skitigt
Hela jag är skitig
Jag luktar illa
Lösning = duscha! (har ingen tid)

Diskberget växer
Det är kläder överallt
Det är leksaker överallt
Pusselpitar överallt
Pantflaskor över allt
Lösning = städa! (har ingen tid)

Magen värker
Energin finns inte
Lösning = ät! (har varken tid eller matlust)

Ögonen svider
Huvudet dunkar
Lösning = sov! (har inte tid)
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen, låter inte bra alls! Mycket där som du skulle behöva få tid till. Hojta till om du behöver ha hjälp med någonting, för du ska inte skämmas över att be om ett handtag. Jag kan komma o diska o plocka pusselbitar om det så vore mitt i natten, om det kunde underlätta någonting för dig.

Styrkekramar!

2010-06-24 @ 12:04:56
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Gud stackare. Du måste verkligen få bli lite avlastad och ta hand om dig själv!

Kunna stå i duschen så länge du vill utan att känna stress! Sova utan att bli störd :/



Sv: Jaa, men jag tycker faktiskt hon är mest lik dig :)

2010-06-24 @ 19:54:41
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har väl tid då Freja är hos sin fader?

2010-06-25 @ 09:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback