Midsommarafton igår

Min midsommarafton blev väldigt lycka. Började med att jag umgicks med Freja och familjen, gjorde kransar och lekte lite i sandlådan. Sedan blev det bestämt, lite hastigt och lustigt, att jag skulle följa med ut till Emmas föräldrar och grilla lite. Mycket trevligt! Killarna spelade fotboll och jag och Alexandra vågade oss ut i båten, dock med 2 killar =P

Alldeles strax ska jag göra mig iordning och gå över till mamma och pappa och hämta min lilla älskling. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men funderar på att besöka någon lekpark. Det ser inte ut som det kommer bli nåt jättefin väder idag, så det gäller väl att passa på medan det inte regnar.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback