Rackarungen snattar

Freja och jag gick in på en av stadens klädbutiker tidigare idag. Tänkte att jag skulle kolla om de hade satt ner priset på flera plagg, men planerade inte att köpa någonting. När vi hade tittat klart styrde vi mot utgången och när vi är på väg ut så börjar det såklart att pipa. Min första tanke var att se om det var någon annan som gick ut samtidigt som oss, men det var det ju självklart inte. Då ser jag att Freja, den lilla rackaungen, har slitit ner ett par byxor och lagt dem på fotstödet i vagnen. Fick skämmas lite när jag gick tillbaka med den till kassan och förklarade vad som hade hänt. Men hey, jag är ju knappast den första mamman som har en klåfingrig unge?!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Wooops, men det är ju sådant som händer. Lite pinsamt kanske, men i efterhand är det ju lite smått komiskt. Kram

2010-06-28 @ 14:08:37
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback