100313 - Ett foto i timmen

07.30
- Lillfisen fick lite frukost. Tydligen var hon fortfarande lite trött = gröt i hela ansiktet.

08.30 - Jag levlade level 17 på World of Warcraft. Sedan loggade jag ut för att förtära lite frukost.

09.30 - På väg till Pingstkyrkans Second Hand tillsammans med mamma och pappa.

 

10.30 - På väg hem igen. Freja var vild i vagnen så vi fick spänna fast henne med selen för typ första gången.

 


11.30 - Freja gör lite akrobatiska konster innan lunch.

 

12.30 - På väg upp och handlar.

 

13.30 - Freja tycker att det är väldigt roligt att kasta ner saker på golvet så att mamma måste plocka upp dem.

 

14.30 - Äntligen hemma, och har plockat upp alla varor.

 

15.30 - Freja leker lite innan maten.

 

16.30 - Tittar på Bones, 3 säsongen. Måste snart införskaffa säsong 4.

 

17.30 - Tacos! <3

 

18.30 - Tittade på lite mer Bones.

 

19.30 - Sängdags för Freja!

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback