6-veckors matsedel

Medan Freja är i badet och Rasmus sitter där ute och passar henne har jag gjort en 6-veckors matsedel.

Jag började med att skriva upp alla maträtter jag kunde komma på. Därefter skrev jag nummer framför dem och använde mig sedan av random.org för att slumpvis få fram vad vi skulle äta för mat. Jag gjorde dock några små justeringar så att vi inte ska äta fisk två dagar i rad till exempel.

Den 4/4 kommer vi att börja följa denna matsedel. Under de kommande 6 veckorna kommer vi att skriva upp nya maträtter som vi kommer på, och fylla på den redan befintliga listan. När dessa 6 veckor har gått gör vi om hela proceduren, med de nya maträtterna.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback