Frukosttips sökes!

Det här med frukost, det är någonting som jag är väldigt dålig på. Jag äter i princip bara en "riktig" frukost när Rasmus är hemma, det vill säga 4 dagar i veckan för tillfället. Alldeles för dåligt med andra ord. När jag är ensam hemma blir det sällan att jag äter en bra fukost, eller någon alls. Antingen är jag inte hungrig, för lat eller saknar sällskap.

När jag sommaren 2007 gick ner i vikt kommer jag ihåg att jag på kvällen gjorde en smoothie som jag sedan ställde i kylskåpen åt drack på morgonen. Jag funderar på att göra samma sak nu, så att jag ser till att jag får i mig i alla fall nåt på morgonen.

Annars så skulle jag vilja ha tips på saker att äta till frukost, som går väldigt snabbt att göra iordning.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: vic

baccon & ägg hur gott som helst och tar inte lång tid och man håller sig mätt på det ! :) kraam

2010-03-31 @ 11:42:16
URL: http://alltidviccan.blogg
Postat av: Mia

Jag är väldigt mycket för ägg på morgonen. Kokt, stekt, omelett, ägg på macka... Aldrig kan man få nog av ägg!! Billigt, mättande och fullt av vitaminer och mineraler. Perfekt :)

2010-03-31 @ 15:34:22
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback