"Nya kläder"

I går hade kyrkan i Valla en försäljning av barnkläder. Vi passade på att åka dit och hittade en hel del massa fint till Freja. Bland annat 2 stycken vårjackor. Perfekt! Alla kläder jag köpte i går ligger i tvättmaskinerna nu, men snart ska jag gå ner och hänga det.

Ska även passa på att städa lite idag. Det behövs verkligen. Blir tokig på allt skit som ligger överallt. Tror också att jag måste gå ut och gå en sväng. Jag blir tokig om jag måste vara inne en hel dag. Det blir i alla fall en promenad över till mamma och pappa, då jag glömde min mobil där i går. Haha!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback