Torsdag

Idag är det ingen vanlig dag. Dels för att det är min pappas födelsedag, grattis till honom! Dels för att jag har fullt upp hela dagen.

Om bara en liten stund kommer mamma och pappa och hämtar Freja. Hon ska följa med dem upp och handla. Under tiden ska jag gå till Maria och låna ett par böcker och lämna igen lite kläder jag lånade av henne till fotograferingen. Efter det ska jag gå hem till Johanna och Albert och hjälpa dem packa det sista inför deras flytt. De flyttar senare idag. Sen ska jag hem till mamma och pappa, ge Freja mat, och sen ska vi ner på stan och köpa födelsedagspresent till pappa innan Rasmus kommer hem. Då blir det våfflor till lunch, vid 14-tiden. Haha!

Uppdaterar mer senare. Nu måste jag klä på Freja.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback