Vår söndag

 

Idag bestämde vi oss för att göra ett besök på det dagis som Freja ska börja på i höst. Eller ja, i alla fall på gården. Det blev även sandlådepremiär för Freja med sandlådesakerna som hon fick av sin farmor i födelsedagspresent. Hon verkade gilla det väldigt mycket, och ville inte släppa sin kratta när det var dags att gå hem igen.

 

 

Sedan gick vi ner på stan en snabbis och nästan hemma höll Freja på att somna i vagnen. Vi gjorde henne klar så att hon skulle kunna sova middag och la henne i hennes säng, men hon gnällde. Vi gick ut ur rummet (som vi brukar göra) och väntade en stund. Det blev tyst, men jag misstänkte att hon hade satt sig upp. Hon började gnälla lite igen, men blev tyst lika snabbt så jag smög in för att kolla. Då satt Freja upp, men snuttefilten i ett stadigt grepp och sov. Inte ville hon lägga sig ner heller. Det var bara att ta upp henne och låta henne somna i famnen och sen lägga ner henne. Sötungen!

 

Not. Felstavat är det också ser jag. "sandlånan" istället för "sandlådan". Så tokigt det kan bli!

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Kul med bilder i bloggen! :) Mer sånt.

2010-05-16 @ 21:34:39
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Mia

Inte för att jag klagar, men skulle inte du ta en bloggpaus? Jättekul att se lite bilder och sådant, nu när viljan att blogga tycks finnas kvar!

Kram till er!!

2010-05-16 @ 21:39:31
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback