Vikt & mått v. 18

Startvikt (2010-04-08): 72,5 kg
Målvikt: 58 kg
Antal kilo: 14,5 kg

Vikt denna vecka: 71,5 kg
Viktminskning denna vecka: -0,5 kg

Viktminskning hittils (sedan v. 13): -1,5 kg
Kvar att gå ner: 13,5 kg

Delmål 1: 70 kg
Kvar till delmål: 1,5 kg
Belöning: 1 par riktigt bra promenadskor

Midja: 92 cm (-0.5cm)
Vid naveln: 100cm NYTT!
Höft: 100 cm (+1 cm)
Byst: 107 cm (+-0cm)
Under byst: 85 cm (-3 cm)
Lår: 58,5 cm (+1cm)

Not: Tror att jag ska sluta mäta mig helt, för det är så svårt att mäta på samma ställe varje gång. Ena veckan verkar det som att jag har minskat med flera centimeter och näste vecka ser det ut som jag har ökat en hel massa. Det är väl ändå vikten som räknas, eller?
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Ja det är snygg. Den är köpt på Name it. Är dock ingen bra kvalité på den, man får vara försiktig när man tar av den så att tyget inte spricker :/

2010-05-03 @ 09:29:49
URL: http://johannanmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback