Biggest Loser Sverige och sen sängen

Ska alldeles strax lägga mig i soffan och titta på kvällens avsnitt av Biggest Loser Sverige. Var ett tag sedan jag såg det. Tror det är ett eller två program jag har missat för att lilla Freja inte har velat sova den vanliga tiden, men så är det ibland.

Sen blir det sängen direkt efter det. Känner mig inte så jättepigg så det är lika bra att passa på att sova medan man kan.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: josefin

sv: sådär, har stått still ett tag nu, varit borta 2 veckor plus varit sjuk drygt en vecka, men på fredag kanske jag får köra en vägning.

2010-11-09 @ 11:28:11
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback