Första advent

Freja och jag började dagen med att göra i ordning adventsljusstaken. Freja ville fylla hela staken med flygsvampar, men jag tyckte att det räckte efter en stund, så nu ligger resten av svamparna över hela golvet. Får ta och plocka upp dem nu när jag är klar med detta inlägg. Freja sitter bänkad framför Bananer i pyjamas, så jag måste passa på medan hon är lugn.

Annars idag ska vi gå ner och kolla på julskyltningen på stan tillsammans med mamma och pappa. Sen blir det glögg, pepparkakor och lussekatter hemma hos den. För min del blir det saffransbullar, för jag tycker inte om lussekatter.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Linnea... Vad är skillnaden för dig på lussebulle och saffransbulle? =) Vill göra saffransbullar som typ vanliga bullar med saffran i men hittar inga bra recept även om det är enkelt. Men man vill ju se att det fungerar. Haha.

2010-11-28 @ 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback