No more Coca Cola!

Jag är beroende av denna underbara dryck, men nu gör jag ett nytt försök med att sluta med den helt och hållet. Jag har hållt på sedan i måndags, så med andra ord är jag inne på min femte dag utan Cola. Måste erkänna att det känns otroligt bra och mycket lättare än jag trodde att det skulle vara.

Jag hade lite huvudvärk i måndags och tisdags, men det är svårt att avgöra om det berodde på just att jag inte drack någon Cola eller om det berodde på förkylningen som jag hade just då.

Förra försöket jag gjorde höll i sig i 2-3 veckor, jag tränade och mådde toppen. Sedan hade jag oturen att jag blev magsjuk och för att slippa det ständiga illamåendet drack jag avslagen Coca Cola. Hoppas att det går bättre den här gången.

Tummen upp på mig själv att jag faktiskt låter bli den Coca Cola som ligger i kylen hemma. Den ska mamma få, lovade henne den redan i söndags, men den har fortfarande inte flyttat ut från min kyl. Haha!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-09-10 @ 12:04:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: malin

Snygg blogg :)

Allt bra?

2010-09-10 @ 12:32:57
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback