Nystart

Nä, men om man skulle ta och börja blogga igen då. Förmodligen kommer jag bara att blogga här ett tag till, och sen byta (igen) till en annan blogg, som är lite mer aktuell. Familjen Lönnfeldt känns lite väl out-of-date om man säger så.

Så vad har hänt sedan sist? Freja har börjat på dagis. Det känns lite i mammahjärtat när man lämnar henne, för hon blir så ledsen. Men jag vet att det går under dagen och det går fort över. Freja har även börjat gå. Det gjorde hon första dagen jag skolade in henne på dagis. Jätteduktig är hon. =)

Jag har även gått från mammaledig till arbetssökande, så nu sitter man och gör i princip ingenting. Söker de jobb jag hittar och har skrivit in mig på vikariebanken. Ska ringa lite mer samtal angående vikariat nästa vecka, så får vi se om jag får lite jobb framöver. Vilket jag absolut hoppas på. =)

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback