Kläder

Hittade en sida på internet där de säljer barnkläder, nämligen Strössel. Hittade en hel del kläder som jag skulle vilja köpa till Freja. Bland annat ett jättefin brun body och ett par turkosa byxor. För inte alls många kronor. Freja har så mycket rosa kläder (trots att jag sa att jag aldrig skulle sätta på min dotter rosa kläder ^^), men tänkte att jag skulle vänta tills mellandagarna och sen se om de fortfarande är kvar. Vill även se hur mycket kläder Freja får i julklapp. =)

Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka fina! Det finns så himla många fina barnkläder just nu. Vill bara shoppa lös på kläder till mina systersöner! Köpte en jättesöt pyjamas på Kappahl till den äldsta pojken.

2009-12-19 @ 20:41:18
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback