1 december

Det är alltså första dagen på en ny månad idag, och inte vilken månad som helst utan december. I dag börjar också julkalendern. På senaste åren har den ju inte varit speciellt bra, men jag gissar på att jag kommer titta på några avsnitt i alla fall. Man märker ju ganska snabbt om det är något som är värt att följa.

Idag är jag hemma med en hostig Freja. Det var tydligen många barn som var hemma från dagis idag pga. hosta. Får se hur länge hon blir hemma. Just nu tittar hon på "Afon" som hon själv säger. Alfons om ni inte förstod =P

Skriver mer senare!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: sofia

är det bra med dig?:)

2010-12-06 @ 11:41:41
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos !

Gå in och tävla om att bli dagens blogg.

Puss <3<3

2010-12-06 @ 13:03:32
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback