Studieteknik

Jaha, så var Idol över för den här gången. Kul för Jay att han vann, men personligen tycker jag att det var dags för en tjej att vinna, men det blir inte alltid som man vill.

Har också under kvällens gång läst igenom knappt en halv bok om studieteknik. Spännande bok faktiskt, och jag hoppas att jag får nytta av det jag har läst. Resten läser jag i morgon, och efter helgen ger jag mig på "Magistern" igen. Är lite periodare när det gäller den boken, men jag kommer nog igenom den snart.

God natt med er alla läsare <3
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej tingeling girl

Så flitig du varit o läst så mycket

Ska jag vara ärlig, håller jag med dig, hoppades Minnah skulle vinna

Men verkar som de är bara du o jag som tycker så ha ha. kram o gonatt

2010-12-11 @ 00:38:53
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback