Vinterpromenad =)

Väntar just nu på sms från Rasmus. Han och Freja kommer hit och "hämtar" mig. Vi ska nämnligen gå ut och gå med Molly, Rasmus mammas farmors hund. Vi gjorde det även igår, och Freja fick åka pulka. Hon älskade det verkligen. Tror att vi tar pulkan idag också. Kommer även att ta med mig kameran idag, så det kanske hamnar någon fin bild här på bloggen också, vem vet? =)

På tal om blogg så kommer det vara ganska dött här fram till årsskiftet. Sen är det meningen att jag ska börja blogga lite mer seriöst igen. Tjoho!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Nu har jag utsett vinnaren i dagens blogg! BLEV de du? De kan du gå in och kolla.



Om du inte blev de denna gång kan du alltid anmäla dig igen och ha chansen att bli de nästa gång



LYCKA till sötnos <3

2010-12-07 @ 05:05:18
URL: http://ammis.se
Postat av: josefin

Var gärna med och tävla hos mig i dagens lucka på bloggkalendern! <3

2010-12-08 @ 13:18:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback