Yr i bollen!

Har passat på att diska och städa medan Freja har varit hos mamma och pappa och sovit ett par timmar. Nu är jag i princip klar, bara Frejas rum kvar sen får det duga. Känner att jag blir lite yr i skallen av att springa runt och flänga fram och tillbaka. Kanske dags att kolla upp blodtrycket? Vet inte ens när jag gjordet sist, kan det har varit på efterkontrollen kanske?

När jag är klar med Frejas rum ska jag gå hem till mamma och pappa och hämta henne. Så ska vi ta en sväng till lekparken och gunga lite, innan det är dags att gå hem och göra mat. Freja ska få kladda lite med fingerfärg innan den är dags henne för hennas rutiner. BÄSa - Bada, Äta, Sova!

Hörs!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm, kanske dags att kolla upp. Inte bra att gå runt o vara yr av oklar anledning. Lycka till inför din fullspäckade vecka som jag läste om i det tidigare inlägget. Tänker på dig o håller tummarna!

Kram

2010-10-17 @ 15:24:25
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback