Scrapbooking

Jag har under några år samlat på mig en hel del material till scrapbooking. Allting ligger just ni i en kartong och bara samlar damm. Jag har många gånger funderat på om jag någon gång kommer att få användning för det eller om jag lika gärna kan sälja det. Jag har fortfarande inte kommit på något svar på frågan, men det lutar just nu åt att jag säljer det.

Lite tråkigt, men det är nog det enklaste...
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen om en personlig almanacka upp kika in och se om det blev du



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2010/12/29/4241345-den-personliga-almanackan-gar-till/#kommentarer

2010-12-29 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback