Bloggtips

Jag tänkte att jag skulle tipsa om några bloggar som jag läser - dagligen! Det här är självklart bara en del av alla bloggar, men jag fåt väl komma med fler tips en annan dag. (Namnen är länkar!)

Josefin
- superfin tjej som bloggar om en hel massa. Det här är den första bloggen jag läser, och det säger väl en hel del?

Maria - finns inte så mycket att skriva, mer än LÄS FÖR SJUTTON GUBBAR!!!!!

Emelie - en blogg fylld med det mesta och en hel del extremt fina modellbilder. (och några bilder på min Freja). I övrigt är hon supergullig och trevlig som bara den. LÄS!

Denise - en blogg som jag hittade av en slump för en tid sedan och efter det är jag fast. Helt underbar människa som bloggar om sitt liv och sin son W. Rolig blogg med mycket fina bilder, sjukt fina bilder. Tycker i alla fall att du ska kika in. =)

Stephanie - bloggar om livet som nybliven tvåbarnsmamma till A och lillasyster K.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

AW, vad gulligt! :)

2010-12-18 @ 09:27:36
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hej du rara tjej

Då ska jag självklart smyga in till dessa bloggar

Ha en bra lördag

kram

2010-12-18 @ 10:34:01
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback