Charmtrollet Freja

Freja skulle ställa ut lite gröt till tomten på mamma och pappas balkong. När jag hade haft upp gröten i en tallrik så gav jag den till Freja och frågade om hon skulle bära ut den till tomten. På väg ut till balkongen måste man passera hallen, och i hallen står det just en tomte. Fram till den gick Freja och ställde först ner den på golvet och sedan tog hon upp den igen, stack tallriken under tomtens näsa, smaskade och vickade huvudet fram och tillbaka. Detta gjorde hon några gånger, och jag måste erkänna att jag faktiskt blev tårögd. Sötaste Freja! <3
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Sweetheart <3

2010-12-23 @ 23:41:59
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback