Det vankas idolfinal



Jag har faktiskt inte sett så många program under hösten, men i kväll känner jag att jag vill se. Det är ju faktiskt final. Dessutom måste jag försöka hålla Freja lugn, så då passar det bra att sitta i soffan och mysa lite. Annars kommer hon inte somna, förrän väldigt väldigt sent. Inte så bra.

Men ska faktiskt sätta mig framför tv:n redan nu och titta på Postkodmiljonären. Alltid något.

Återkommer kanske till bloggen senare.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Låter som en härlig kväll

kram

2010-12-10 @ 22:29:09
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Har hon inga sovrutiner? :/

2010-12-11 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback