God natt gott folk!

Freja var lika envis som vanligt när det var dags för henne att sova. Jag förstår inte vad det är som är fel. Jobbigt är det i alla fall, och jag hoppas verkligen att jag får det att fungera tills det är dags att börja plugga. Vill gärna få till så att jag kan läsa lite på kvällarna då.

Jag har hunnit läsa några sidor i en av böckerna som vi ska ha till första kursen. Kan ju tala om att det inte är lätt att förstå, men jag hoppas att jag vänjer mig med det "konstiga" språket med tiden.

I morgon har jag lite saker jag måste göra. Hoppas jag hinner med alltihop bara. =)

God natt med er!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, "konstigt språk" kallas även akademiskt språk! Det var knepigt till en början o ganska tungläst, men det ger sig tack o lov med tiden ju mer varm i kläderna man blir. Fortsatt lycka till med förberedelserna!

2010-12-21 @ 09:20:06
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback