Krångel-Freja

Nu har jag kämpat med att få i Freja lite lunch. Hon har krånglat som aldrig förr och jag fick i henne 6 skedar sammanlagt. Inte mycket, men bättre än inget. Hon skulle sitta i sin stol, sitta i mitt knä, stå på golvet, stå på en stor stol, sitta på en liten stol, stå i mitt knä, sitta på en stor stol, klättra på bordet... ja, ni fattar! Nu har jag lagt henne i sin säng och hoppas att hon somnar snart.

När hon har somnat ska jag ta och städa lite här hemma, eller ja, i alla fall plocka upp på golvet i alla rum. Disken får jag vänta med för jag vill inte riskera att väcka henne när hon väl har somnat. Julkorten är i alla fall klara, det är bara att sätta frimärken på dem nu och stoppa dem i lådan.

Får se om vi åker ner till badhuset sen eller inte, det återstår att se hur vädret är senare. Har hört att det ska bli värsta snökaoset här omkring, och då får vi väl helt enkelt bara gå över till mamma/mormor och pappa/morfar och mysa lite. Kanske blir så att vi till och med blir kvar där över natten, men det får vi se ikväll med vädret och så.

I morgon ska Freja hem till sin pappa på eftermiddagen och jag har hela helgen ledig. Eller ja, i alla fall tills på söndag kl. 16 ungefär. Under tiden jag är barnfri ska jag passa på att "plugga" lite, städa, gå upp på vinden, träna och ev. umgås med Emelie och Sandra. Najs!

Later!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: josefin

sv: vad roligt att du är med! lycka till =) <3

2010-12-16 @ 13:29:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback