Svinkallt!

Det är verkligen svinkallt ute idag. Perfekt väder för att frosta av frysen, så det håller jag faktiskt på med just nu. Jag har bara haft frysen i drygt 14 månader, så det är inte så mycket is i den. Borde gå fort att frosta av den med andra ord. Skönt att få det gjort!

Sprang lite ärenden på stan också när jag lika gärna var där nere. Freja är hos sin mormor och morfar och kommer att vara där tills i morgon, så jag ska passa på att sortera ut lite leksaker i hennes rum. Har en känsla av att det kommer komma en hel del nya leksaker på fredag. Skönt att få det gjort också.

Nä, nu blir det lite "konstigt språk" igen ;)

Later!
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Håller med, sjukt kallt idag!



SV: Vad kul!

2010-12-21 @ 18:33:21
URL: http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback