Den dubbla tystnaden

Freja somnade alldeles nyss. Hon är så fin, min lilla älskling. Lite synd bara att hon envisas med att hon ska sova i en av de stora sängerna istället för i sin säng. Får prova att flytta in hennes säng in i mitt sovrum och se om det kanske går bättre. Det är i alla fall värt ett försök.

Jag ska också gå och lägga mig. Ska läsa en stund tänkte jag. Den dubbla tystnaden av Mari Jungstedt. Är ni förvånade? En sak med boken gör i alla fall mig förvånad. Jag har läst ungefär 60 sidor och än har ingen blivit mördad. Haha! Det är ganska stor skillnad mot de två tidigare böckerna jag har läst med henne för där är det någon som blir mördad relativt tidigt.

Så nu ska jag göra en sista "runda" bland alla mina bloggar och sen blir det tandborstning och läsning. God natt med er.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: Nej, man vet ju aldrig ;P men just i stunden känns det som om jag aldrig kommer att använda det ;D

2010-06-28 @ 22:28:32
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Grynet mamam till lille Vidar

sv: Tack för din röst :)

2010-06-28 @ 23:26:59
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback