På måndagar är det alltid fullt upp

På måndag är det alltid en massa saker man ska göra. Idag ska jag göra allt detta och samtidigt ska jag försöka hinna ta det lite lugnt också. De sista tre punkterna kommer jag göra på eftermiddagen, någon gång mellan 14 och 19. Då är Freja hos/med R och jag får lite tid över till just dessa punkter.
  • Betala hyran
  • Ringa vårdcentralen ang. Frejas mage
  • Besöka tandläkaren ang. Frejas dubbla tandrader
  • Gå till biblioteket och låna böcker
  • Städa
  • Diska
  • Duscha
Om någon är intresserad kanske det kan klämmas in en och annan liten promenad under dagen också. Det är bara att höra av sig, jag finns på mobilen.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback