Hm... bättre än jag trodde. =D

Nu har jag varit iväg och provskrivit hgöskoleprovet. Jag testade på 3/5 delar, och jag måste säga att det inte gick så dåligt som jag trodde. Ska göra de andra 2 delarna ikväll eller i morgon så får vi se vad jag hamnar på. Jag gissar på 0.5 - 0.7 och det ska jag i alla fall vara nöjd med för att vara första gången.

Hur det kommer se ut på lördag återstår att se, men jag behöver inte vara så nervös som jag trodde. Det löser sig!

Har du skrivit högskoleprovet? Vad fick du för resultat första gången?
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

svar: haha.. ja, tror nog spaden egentligen skulle vara en arm men gjorde ju om bilden lite så ja.. nu vet jag inte vad spaden ska föreställa ;)

2010-10-23 @ 00:01:28
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback