Högskoleprovet

Idag har jag skrivit högskoleprovet för allra första gången. Fick en känsla av att det gick åt skogen när jag gick där i från, men när jag väl kom hem visade det sig att det hade gått rätt mycket bättre än jag trodde. Resultatet blev 0.7 - 0.8, återstår att se. Nöjd är jag i alla fall, med tanke på att jag hade räknat med typ 0.4 eller så. =P
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra kämpat!! :)

Tack för att du deltog i min O-Råsa-tävling! Vinnaren kommer att meddelas på min blogg under dagen :)

2010-10-24 @ 09:22:02
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback