Avatar 3D

Trevligt att gå på bio. Den här gången tillsammans med pappa och lillebror. Mina ögon var lite ovana i början, och min hjärna kopplade till och med i från några gånger. Kändes som jag somnade. (Det kändes mycket märkligt. Det var säkert så att jag faktiskt somnade.) Haha. Annars var den väldigt, väldigt bra. Jag som hade tänkt att jag skulle strunta i att se den.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Du skrev i en kommentar igår kväll att du kunde ha hjälp mig med någonting. Med vad menar du? Kanske är jag som är yrvaken och inte riktigt hänger med i svängarna ;)

2009-12-22 @ 10:03:27
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback