Dan´ före dan´ före dopparedan´

Snart är det alltså julafton, och jag har sjukt mycket att göra. Känns det som i alla fall. Måste nästan bli klar med allting idag också, då vi ska vara borta i morgon från 10.30 tills på kvällen. Ska "fira jul" tillsammans med Rasmus småsyskon och sen ska vi hem till hans morfar och äta risgrynsgröt som vi alltid gör den 23:e december.

Var och handlade det sista inför julen förut, och det var sjukt mycket folk ute alltså. Det og närmare 3 timmar för att handla det vi skulle ha. Inte nog med det så var Freja inte alls nöjd. Hon ville inte sitta i vagnen, så vi fick bära på henne också. Lite småjobbigt.

När vi kom hem så fick jag plocka in alla varor medan Freja fick mat av Rasmus. Sen griljerade jag skinka, så det är gjort. En sak man kan pricka av på listan. Har plockat lite i köket också, men det känns som det aldrig tar slut. Ska fortsätta med det nu.
Alla bilder på bloggen är tagna av mig, om inte annat anges.
Bilderna får inte kopieras eller användas på annat sätt utan min tillåtelse.



Kommentarer
Postat av: Mia

Duktig du är :)

2009-12-22 @ 17:34:13
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback